
Moje uszanowanie drodzy Państwo.
Osoby, które otrzymały subwencję z PFR w ramach Tarczy 1.0. muszą pamiętać o konieczność złożenia oświadczenia o rozliczeniu subwencji
Poniżej wyciąg z wzoru umowy PFR 1.0
„§ 3 ust. 4.
Decyzję o wysokości zwrotu subwencji finansowej podejmie PFR, na podstawie oświadczenia o rozliczeniu subwencji finansowej, złożonego przez Przedsiębiorcę w terminie dziesięciu dni roboczych od upływu 12 miesięcy liczonych od dnia wypłaty subwencji finansowej Przedsiębiorcy. Składając oświadczenie o rozliczeniu subwencji finansowej Przedsiębiorca zobowiązany jest potwierdzić średnią liczbę Pracowników w okresie pełnych 12 miesięcy od końca miesiąca poprzedzającego dzień zawarcia niniejszej Umowy. W przypadku niezłożenia przez Przedsiębiorcę we wskazanym terminie oświadczenia o rozliczeniu subwencji finansowej Przedsiębiorca będzie zobowiązany zwrócić subwencję finansową w całości”.
Wskazane powyżej dokumenty winny być złożone za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej. Niezłożenie oświadczenia w terminie będzie oznaczało konieczność zwrotu subwencji w całości bez możliwości jej całkowitego lub częściowego umorzenia.
Pojęcie dni roboczych wg Regulaminu Tarczy 1.0. PFR
„oznacza dzień inny niż sobota i niedziela, w którym Banki są otwarte w celu prowadzenia zwykłej działalności (innej niż działalność za pomocą wyłącznie kanałów elektronicznych i telefonicznych)”
Dodatkowo informujemy, iż sam Państwa bank będzie prowadził korespondencję w zakresie rozliczenia tarczy w w/w terminie. Ponadto sam bank powinien złożyć propozycję rozliczenia pieniędzy z tarczy, na którą Państwo będziecie mogli odpowiedzieć swoją propozycją. To w skrócie. Zachęcam do kontaktu z bankiem już teraz by potem nie było za późno.
Pozdrawiam bardzo serdecznie,
Tomasz Wiszenko