Rozliczenie dochodów zagranicznych w Polsce PIT 36 + ZG

Bez wychodzenia z domu, bez potrzeby powrotu do kraju. Złóż dokumenty do rozliczenia podatku dochodowego w Polsce (PIT36 + ZG) za pomocą formularza online. Podaj swój numer telefonu. Skontaktujemy się by ustalić potrzebne szczegóły rozliczenia i jego koszt. W ramach usługi przygotujemy potrzebne do rozliczenia za granicą zaświadczenia np. w Holandii UE/WU w Niemczech EU/EWR. Szczegółowy opis i informacje na temat rozliczenia znajdziesz klikając w menu na górze zakładkę Usługi.

W tym formularzu możesz nam również zlecić rozliczenie każdego PIT polskiego (PIT 37, PIT 38, PIT 39 oraz inne). Jeśli potrzebujesz informacji jakie dokumenty wysłać lub chcesz zadać inne pytanie dotyczące rozliczenia - zadzwoń 512 260 078.

Informacje podstawowe

Regulamin świadczenia usług

Za który rok podatkowy chcesz złożyć zeznanie lub korektę?

Liczba dni pracy w danym kraju w rozliczanym roku (podaj daty wraz z miesiącami od dnia ………….do dnia ………. dla każdego Jaaropgaaf, Lohnsteuerbescheinigung, Fishe, itd. o ile okresy te nie są wskazane na tych dokumentach).

Informacje dodatkowe (opisz czy przysługuje ci ulga na dzieci, ulga na Internet, wpisz wszelkie informacje, które wg Ciebie mogą mieć wpływ na Twoje rozliczenie podatkowe w Polsce. To jest również miejsce na wpisanie innej ale istotnej z Twojego punktu widzenia informacji).

Załączniki

Potwierdzenia dochodów uzyskanych w Polsce. (Załącz skany PIT-11, PIT-11A, PIT-40, PIT-8C.)

Informacje o osiągniętych dochodach zagranicznych. (np. A-melding oppsummering (dawniej „Lønns” z Norwegii), P60/P45 z Anglii, Lohnsteuerbescheinigung z Niemiec, Jaaropgaaf z Holandii, itp.)

Zeznanie PIT 36, PIT 37, PIT 28, PIT 36L lub inne złożone rok mijający rok podatkowy (instrukcja: jeśli mamy rok 2020 będziemy potrzebowali Twojego złożonego zeznania za rok 2019)