Rozliczenie dochodów z Holandii

Rozlicz dochody osiągnięte w Holandii z:
- pracy
- emerytury i renty
- najmu
- dywidendy
i innych źródeł
W ramach rozliczenia podatkowego:
  • ustalimy rezydencję podatkową dla danego roku (tym samym zweryfikujemy czy podatek w Polsce należy płacić)
  • przygotujemy dokumenty i oświadczenia niezbędne by udowodnić rezydencję podatkową - jeśli znajduje się ona poza Polską (usługa dodatkowo płatna)
  • przygotujemy i wyślemy do urzędu skarbowego deklarację PIT
  • uwzględnimy w rozliczeniu wszystkie kwestie mogące wpływać na obniżenie podatku
Dokumenty i informacje potrzebne do rozliczenia:
  • Jaaropgave za rok, którego dotyczy rozliczenie
  • określenie okresu jaki został przepracowany w Holandii - od -> do
  • PIT-11 - od polskich pracodawców
  • PIT-37, PIT-36 złożony za rok poprzedni w Polsce do urzędu skarbowego
  • numer telefonu, imię nazwisko, PESEL, adres (województwo, gmina, powiat), wskazanie urzędu skarbowego dla adresu, na który składany będzie PIT
Jesteśmy w stanie zająć się najbardziej skomplikowanym rozliczeniem dochodów z Holandii.
Sposoby rozliczenia:
Online za pomocą formularza dostępnego poniżej lub bezpośrednio wysyłając dokumenty na nasz adres e-mail: pit@biuro-rachunkowe-mw.pl
Rozlicznie osobiste w naszym biurze.
Zapraszamy tel: 512 260 078 - umów spotkanie. Podczas spotkania przyjmujemy wszelkie w/w informacje i dokumenty niezbędne do rozliczenia.
Po wysłaniu dokumentów skontaktujemy się w celu doprecyzowania ewentualnych szczegółów.
Po rozliczeniu podamy Tobie informację o wartości zwrotu lub podatku do dopłaty.
Tobie wydrukujemy PIT lub wyślemy PDF.
Uwaga. Przekazany bez względu na formę, egzemplarz PIT jest jedynym egzemplarzem tego dokumentu. Nie przechowujemy PIT ani innych danych w żadnej formie aby być w zgodzie z RODO.

Pośrednictwo w kontakcie z Belastingdienst

Pośredniczymy w kontakcie z holenderskim Belastingdienst.
Posiadamy kilkuletnie doświadczenie w rozwiązywaniu spraw podatkowych naszych klientów. Rozwiązujemy konkretne problemy dotyczące zwrotów i zapłaty podatków. Przygotowujemy pisma odwoławcze od decyzji podatkowej.

Obsługujemy formalności związane z:
  • weryfikacją aktualnych i zaległych zobowiązań podatkowych
  • przygotowaniem pism odwoławczych dotyczących kar
  • zapłatą i uregulowaniem podatku dochodowego
  • opracowaniem pism wyjaśniających okoliczności błędnego lub nieprawidłowego rozliczenia podatkowego